Påskledigt och läkarbesök

Påsken, den gula perioden under året när nästan alla far till fjällen eller sina stugor. Visst är det skönt att den äntligen är här, inte bara för att man har möjlighet att fara iväg från Luleå ett tag och träffa släkt och vänner, utan även för att det verkligen varit en hektisk period senaste tiden med både bakslag och framgångar, skönt att bara få koppla av ett tag.

Vad skall man hitta på under denna ovala ägghelg då???
För min del har inte påsken börjat speciellt bra, blivit sjuk som "vanligt". Vet inte riktigt vad man ska säga, men det är väl kanske 5:e eller 6:e gången jag blitt sjuk under hösten och våren, börjar bli otroligt irriterande :S. Men senaste tiden har jag verkligen lessnat på att bara gå omkring å vänta på att saker å ting ska bli bättre. Har varit till läkaren ett par ggr och nu känns det väl iaf som att det är något på gång.

Nu ska jag kurera mig resten av dagen och sedan bär det av till Lovikka och lite påskmys....
Många kramar!!!

Axel i Lovikka
Imorgon kommer även lille Axel till Lovikka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback