Promenader

Jag älskar verkligen å promenera. Detta är något ganska nytt i mitt liv egentligen. Har alltid gillat att röra på mig, men just långpomenader bara för vandrandets skull är något jag mer eller mindre börjat med under senaste året.

Vare sig man är med någon eller ensam ger det verkligen en tid att fundera. Tänka och reflektera över saker som händer. Visst äre tex skönare att gå en varm vårdag än i snöstorm och -20, men själva grejen för mig handlar inte om själva promenaden i sig, utan tiden man tar sig till att släppa fram det som ligger å oroar, bekymrar eller glädjer.

För om man aldrig tar sig tid till att stanna och reflektera över vart man står, hur ska man då veta vart man är på väg?

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vad fint skrivit. Trodde bara att det var tjejer som höll på och tänkte hela tiden. Eller så känner jag bara en viss typ av killar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback