Superbowl

Tänkte jag kunde börja med att berätta vad som hänt idag.

Dagen började med att ögonen öppnades vid 13 tiden. Det var riktigt skönt att få sova ut och känna sig ordentligt utvilad. Ja hela dagen idag har väl mer eller mindre vart lite återhämtning från igår kväll/natt då vi hade en riktig uppesittarkväll.

Vi hade bestämt oss för att kolla Rocky, käka pizza och genomlida hela Superbowl. Det var en lång kväll som slutade först vid 4-tiden med  fyra slitna soldater som tappaert hade tryckt i sig pizza, kaffe, bullar och dylikt så de höll på att jäsa sönder.

Det var en riktigt bra kväll måste jag säga, trevligt sällskap och riktigt god pizza, absolut bästa jag hittils ätit i luleå. Det får vi göra om igen killar!

Annars har jag vart ganska flitig idag och gjort klart all skola samt vart en sväng på gymmet. Visst krånglar halsen än och jag vete tusan vad ja skall göra åt det :-s... Men vi får hoppas det löser sig tids nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback