Träning

Gud va skönt att kunna träna ordentligt igen... Det är jobbigt när man inte är helt kry och inte vet hur mycket man vågar ta i. Nu kan man iaf köra för fullt och det känns som infektionen har gått ur kroppen.
Sprang för övrigt milen idag på 44min, inte dåligt för att vara mig. Man bör ha i åtanke att jag gjorde det på ett löpband också, inte speciellt motiverande.
Nu ska jag nog ta en vilodag och låta kroppen återhämta sig lite. Får se vad för skoj man skall hitta på dårå. Blir nog att fara ner till stan och inhandla lite festdryck ;-).  Bastu å pilsner väntar ju på lördag, var ett tag sen man festande nu så.
Nåväl, godnatt på er!
Om det nu är någon som är vaken såhär pass sent :-p

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är riktigt duktig du ;)

2007-02-09 @ 08:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback