Mastig vecka

Jaha, nu har minst sagt en mastig vecka börjat, jobbar natt och sitter på jobbet och skriver för studen (02:03). Inte nog med att man har nattskiftet nu, sen när man går av vid 6-tiden ska man på utblidning mellan 8-14. Ingen rast och ro, sova får man tydligen göra när man är begraven.

Nåväl, förra veckan var riktigt rolig med sällskap av diverse slag, fotbollsmatch och hela faderuttan. Även denna vecka har börjat bra och nu är det bara vädret som är dåligt, men allt kan ju inte va toppen ;-). Alltid kul med nya prylar som kamera och bil vilket jag nyligen inskaffat (prylbög som man är), men även allt annat runt omkring känns bra just nu. Händer mycket och snart är det både festival och troligen Luleå-resa. Med nytt jobb kommer även följer även nya kontakter, har träffat lite nytt folk man knappt visste fanns här i "lilla" Kiruna. Det har helt klart varit en positiv influens på mitt vardagliga liv och jag hoppas verkligen att jag får lära känna dessa personer ännu lite mer. 

Nåväl ni andra ligger väl och sover där ute just nu, själv äre "bara" 12h kvar tills sovdags. Kom igen klockan, ticka lite snabbare nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback